Repensar e reaprender na era pós-digital

Rethinking and relearning in the post-digital age
Repensar y reaprender en la era postdigital
Citar

APA

Almeida, L. R. S. de. (2017). Repensar e reaprender na era pós-digital. RAE-Revista de Administração de Empresas, 57(5), 520-521. http://dx.doi.org/10.1590/s0034-759020170510

ABNT

ALMEIDA, L. R. S. de. Repensar e reaprender na era pós-digital. RAE-Revista de Administração de Empresas, v. 57, n. 5, setembro-outubro, p.520-521, 2017. http://dx.doi.org/10.1590/s0034-759020170510

Lucas Rodrigo Santos de Almeida - Faculdade Joaquim Nabuco - Other articles of this author

MARKETING E COMUNICAÇÃO NA ERA PÓS-DIGITAL: AS REGRAS MUDARAM

De Walter Longo. São Paulo, SP: HSM do Brasil, 2014. 312 p.

Num. Páginas: 
520-521

Post new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Portal FGVENG

Escolas FGV

Acompanhe na rede