Os Paradoxos do Consumo

Cite

APA

Fontenelle, I. A. (2008). Os Paradoxos do Consumo. RAE-Revista de Administração de Empresas, 48(3), 104-105. http://dx.doi.org/10.1590/S0034-75902008000300010

ABNT

FONTENELLE, I. A. Os Paradoxos do Consumo. RAE-Revista de Administração de Empresas, v. 48, n. 3, jul-set, p.104-105, 2008. http://dx.doi.org/10.1590/S0034-75902008000300010

Isleide Arruda Fontenelle - FGV/EAESP - Other articles of this author

A FELICIDADE PARADOXAL: ENSAIO SOBRE A SOCIEDADE DE HIPERCONSUMO De Gilles Lipovetsky São Paulo: Companhia das Letras, 2007. 402 p.

Num. Páginas: 
104-105

Post new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Portal FGVENG

Escolas FGV

Acompanhe na rede