Marketing Etnográfico: Colocando a Etnografia no Seu Devido Lugar

Cite

APA

Barbosa, L. (2003). Marketing Etnográfico: Colocando a Etnografia no Seu Devido Lugar. RAE-Revista de Administração de Empresas, 43(3), 100-105. http://dx.doi.org/10.1590/S0034-75902003000300007

ABNT

BARBOSA, L. Marketing Etnográfico: Colocando a Etnografia no Seu Devido Lugar. RAE-Revista de Administração de Empresas, v. 43, n. 3, jul-set, p.100-105, 2003. http://dx.doi.org/10.1590/S0034-75902003000300007

A autora discute neste trabalho o uso da etnografia no estudo do "comportamento do consumidor", sinalizando as possibilidades abertas ao marketing pela utilização dessa abordagem.

In this essay the author discusses the use of ethnography to understanding the consumer behavior. She shows the possibilities opened to the field of marketing by the use of this approach.

Num. Páginas: 
100-105

Post new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Portal FGVENG

Escolas FGV

Acompanhe na rede