Estetização do marketing

Marketing esthetics
Estetización del marketing
Citar

APA

Veiga, R. T., Urdan, A. T., Matos, C. A. de. (2014). Estetização do marketing. RAE-Revista de Administração de Empresas, 54(2), 232-238. http://dx.doi.org/10.1590/S0034-759020140209

ABNT

VEIGA, R. T.; URDAN, A. T.; MATOS, C. A. de. Estetização do marketing. RAE-Revista de Administração de Empresas, v. 54, n. 2, março-abril, p.232-238, 2014. http://dx.doi.org/10.1590/S0034-759020140209

Reflexão sobre as relações entre a área de Mercadologia e a estetização da sociedade de consumo.

Thoughts on the relations between Marketing and aestheticization of the consumer society.

 

Reflexión sobre la relación entre el área del Marketing y la estetización de la sociedad de consumo.

Num. Páginas: 
232-238

Post new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Portal FGVENG

Escolas FGV

Acompanhe na rede